Általános Szerződési Feltételek

 

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.slipstopshoes.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

1. Üzemeltetői adatok:

 

  • Cégnév: Ebusiness Experts Kft. 
  • Székhely: 1036 Budapest, Bécsi út 85. (Nem visszaküldési cím)
  • Termék visszaküldési cím: 4220 Hajdúböszörmény, Hunyadi János Krt. 60-62
  • Adószám: 25908510241
  • Cégjegyzék szám: 01 09 295679
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@slipstopshoes.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 30 680 6902


             

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

2. Megvásárolható termékek

 

-Biztonsági gyermek és felnőtt cipők több színben.

-Strand termékek több színben.

 

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

A Slipstop cipő jellemzői:

 

  • csúszásmentes talp
  • hideg és meleg természetes talajon is hőálló
  • könnyű, hajlékony és kényelmes
  • egyszerű felvenni, akár egy zoknit
  • szellőző, gyorsan száradó softshell anyagból készült
  • úszás közben is viselhető

 

Felhasználási területek:

 

  • tenger és medencepart
  • hajózás alatt
  • otthon (hideg, meleg és csúszós felületeken való járkáláshoz)
  • fürdőszobában (fürdés és zuhanyozás közben)
  • játszóházban (akár zoknira felvéve is védelmet nyújt a vírusokkal szemben)
  • óvodában, bölcsődében (puha talpának köszönhetően támogatja az egyensúlyérzék kialakulását, hiszen érzésre mintha mezítláb lenne a gyermek)

 

Használati útmutató:

 

  • Vegye figyelembe, hogy a Slipstop cipő egy higiéniai termék, ezért a csere és elállás lehetősége kizárólag érintetlen termékre vonatkozik
  • Mindig legyen homoktól, krémtől és minden más kozmetikumtól megtisztított állapotban
  • Minden használat után mossa ki kézzel és fehér szappannal, majd hagyja megszáradni
  • A cipőt hagyja pihenni
  • Ne mossa mosógépben, ne mossa forró vízzel, ne tegye szárítógépbe, ne használjon öblítőt és hipót, ne vasalja
  • Erős klór hatás esetén a cipő veszíthet rugalmasságából és színéből, mindig öblítse ki használat után, hogy minimalizálja ezeknek a hatását
  • Ne tárolja vizesen zárt helyen, mindig akassza fel kifordított állapotban, közvetlen napfénytől mentes helyre száradni
  • Használat előtt mindig hagyja teljesen megszáradni
  • Egyes minták és színek hamarabb fakulhatnak közvetlen napfény, kemikáliák és só hatására
  • Benti használat esetén használjon vékony tiszta pamut zoknit a bőrizzadás miatt
  • Éles kavicsok, durva felületek, erős súrlódás és nem rendeltetés szerű használat (motorozás, stb.) a szövött, szálas agyagot károsítja és ezáltal sérülést okozhat az a szövetben és a talpakban
  • Kérjük, a használati útmutatónak megfelelően használja a terméket! Nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért, illetve a termék intenzív használatából fakadó kopásokért, szakadásokért nem vállalunk felelősséget
  • FONTOS! A Slipstop cipő viselése csökkenti az esélyét, de a csúszásveszély mindig fennáll. Kérjük, legyen mindig körültekintő!

 

Fontos információk:

 

Kérjük a cipő átvételekor még érintetlen állapotában győződjön meg arról, hogy a megfelelő méretű lábbelit vásárolta meg. Ezt az alább módon szíveskedjen végezni: a tiszta lábbal álljon vagy állítsa rá a gyermekét a felfelé fordított még vállfán található cipőre. Amennyiben mégsem tartja megfelelőnek a méretet, kérjük vállfáról való levétel előtt jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak. Higiéniai okokból, a már viselt, vállfáról eltávolított, biztonsági összekötő nélküli cipőt nem áll módunkban cserélni. Megértésüket köszönjük!

 

Kérjük kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk keletkezésére felelősséget az üzemeltető nem vállal.

 

Kuponok

 

Egyszerre egy kupon váltható be, azonban több termékre is érvényesíthető. A kuponok beváltása a fizetést megelőzően történik. Utólagosan nem áll módunkban kedvezményt biztosítani. Kedvezménykupon akciós vagy már csökkentett árú termékre nem vehető igénybe, kivéve ha erre a lehetőségre külön felhívjuk a figyelmet.

 

Fénykép/videó készítése extra hűségpontért

 

Felhasználóinknak lehetőségük van egyedi képet/videót készíteni Slipstop termékeinkről, melyekért bizonyos feltételek teljesülése esetén hűségpontokat írunk jóvá. 

- Feltételek:

  • A fényképet/videót meg kell osztani Facebookon, Instagramon vagy TikTok-on, nyilvános beállítások mellett.
  • A @slipstophungary jelölést használva a feltöltött anyag leírásásban meg kell jelölni üzletünket.
  • 1 felhasználó 1 nap összesen 1 db fényképpel VAGY videóval vehet részt az akcióban.
  • 1 anyagot összesen 1 alkalommal lehet felhasználni.
  • Kizárólag eredeti, saját anyagok felhasználása fogadható el.
  • A hűségpontos jóváírásának elbírálási jogát fenntartjuk.

 

- Jóváírandó hűségpontok mennyisége:

 

  • 1 elfogadott képért 200 db hűségpontot írunk jóva. Amennyiben a kép egy kampányunknál felhasználásra kerül, az további 800 hűségpontot ér.
  • 1 elfogadott videóért 400 db hűségpontot írunk jóvá. Amennyiben a videó egy kampányunknál felhasználásra kerül, az további 1100 hűségpontot ét.

 

Csere

 

Egyszeri alkalommal van lehetőség cserére (pl. ha a méret nem megfelelő). Csere igényét minden esetben e-mailben jelezze felénk. A csere történhet:

  • Postai úton való visszaszállítással. Ebben az esetben akkor kell átadni a visszaküldeni kívánt terméket a futárnak, amikor az kiszállítja a már új/kért terméket. A visszaküldésnek és a csere termék kiküldésének a szállítási díja minden esetben a vásárlót terheli. Ennek a díja házhoz szállítással 2.850 Ft, ami utánvéttel fizetendő az új termék átvételekor.

Gyártásból eredendő minőségi probléma esetén lehetőség van cserére vagy visszaküldés után a vételár visszatérítésére. Minőségi problémát a termék átvételétől számított 5 munkanapon belül áll módunkban elfogadni.

 

Csere feltételei és menete

 

  • Amennyiben a cserelehetőséggel szeretne élni, a kézbesítéstől számított 14 napon belül jelezze ezt nekünk.
  • Kérjük, e-mailben jelezze visszaküldési szándékát.
  • Ezt követően mi felvesszük Önnel a kapcsolatot és megküldjük a csere nyilatkozatot, melyet minden esetben kötelező kitöltve visszaküldeni e-mailben.
  • Visszaküldött terméket csak akkor fogadjuk el, ha a termékek az eredeti, felcímkézett állapotában vannak. Erről szükséges nyilatkoznia is a kiküldött dokumentumban. A terméket nem tudjuk cserélni, abban az esetben, ha használták, viselték, mosták, átalakították, vagy károsították. Műanyag összekötőt semmiképp ne távolítsa el a visszaküldeni kívánt termékről. Annak hiányában a terméket nem áll módunkban visszavenni.
  • Visszatérítés esetén a termék vételárát visszaérkezést követően 10 munkanapon belül visszautaljuk, ehhez kérjük e-mailben küldje el a bankszámla adatokat.

 

3. Rendelési információk

 

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg, futár által történő házhoz szállítással vagy csomagpontra történő szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. 

 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

A rendelés menete

 

A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termék kosárba helyezéséhez és a vásárláshoz nem kötelező regisztrálnia: vendég felhasználóként is leadhatja rendelését. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

 

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

 

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

 

4. Regisztráció

 

Webáruházunk használatához nem kötelező regisztrálnia, ugyanakkor hűségpontok jóváírását csak regisztrált felhasználóknak tudjuk elvégezni.

Amennyiben regisztrálni szeretne, úgy megadhatja a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

5. A megrendelések feldolgozása

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00-12:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 munkanap. 

 

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja 

 

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American Express
  • A Bankkártyás fizetés biztonságos lebonyolításáról az OTP SimplePay rendszere gondoskodik, illetve a PayPal rendszer.
  • Banki átutalás: A díjbekérő számla megérkezésétől számított 48 órán belül köteles a megrendelő átutalni a termékek ellenértékét, ellenkező esetben a rendelés automatikusan törlésre kerül. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag nem tartalmazza, minden esetben elektronikus úton kerül kiküldésre a rendeléskor megadott e-mail címre. Amennyiben ezt nem kapja meg a rendelést leadását követő 2 munkanapon belül, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Házhoz szállítás díjszabása

 

  • Az oldalon megjelenített áraink forintban értendőek és az ÁFÁ-t tartalmazzák.
  • A házhoz szállítás lebonyolításáról a GLS futárszolgálat gondoskodik
  • A szállítási díjak a következők:

- GLS házhoz szállítás: Bruttó 1990 Ft 

- GLS csomagpontra való szállítás: Bruttó 1490 Ft

  • Más extra költság nem kerül felszámításra.
  • Ingyenes kiszállításra 18 900 Ft feletti rendelési érték mellett van lehetőség.

 

7. Szállítási határidő

 

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától és sikeres fizetéstől számított 2 munkanap.

 

8. Házhoz szállítási információk 

 

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS futárszolgálat szállítja ki. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

9. Elállás joga

 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású, érintetlen terméket. Itt ismételten felhívjuk a figyelmet, hogy biztonsági összekötő hiányában a termék nem számít érintetlennek! Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

 

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa kifizetett áru összértékét (a közvetített szolgáltatás - szállítás - díját nem) visszatéríteni. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

 

Kérjük kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk keletkezésére felelősséget az üzemeltető nem vállal.

 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása melyet adminisztrálunk. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

 

A Felhasználók az Elállás Jogát, valamint a csere és jótállás igényeket a webáruház felületén látható "Elállás, csere, jótállás" menüre kattintás után egyszerűen, online is kezdeményezhetik. Elállási Nyilatkozat letölthető a webáruházból, ezt a dokumentumot az "Elállási nyilatkozat" pontban találják.

 

10. Szavatosság

 

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

6:159. § [Kellékszavatossági jogok]

(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra]

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

6:161. § [Eltérés a jogosult által megjelölt kellékszavatossági jogtól]

A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

6:162. § [A hiba közlése]

(1) A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.

(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]

(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

(3) Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.

(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

6:164. § [A szavatossági jogok érvényesítése kifogásként]

A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

6:165. § [Az érvényesített szavatossági igény terjedelme]

(1) A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

(2) Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6:166. § [Költségviselés]

(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

(2) Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

6:167. § [A kötelezett gazdagodási igénye]

(1) Ha a dolog kicserélésére az elévülés nyugvása miatt a kellékszavatossági határidő jelentős részének eltelte után kerül sor, és ez a jogosult számára számottevő értéknövekedést eredményez, a kötelezett a gazdagodás megtérítésére tarthat igényt. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben e rendelkezést nem lehet alkalmazni.

(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

3. Termékszavatosság

6:168. § [Termékszavatossági igény]

(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]

(1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

(2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

 

Használati útmutató cipőkhöz:

 

  • vegye figyelembe, hogy a Slipstop cipő egy higiéniai termék, ezért a csere és elállás lehetősége kizárólag érintetlen termékre vonatkozik
  • mindig legyen homoktól, krémtől és minden más kozmetikumtól megtisztított állapotban
  • minden használat után alaposan mossa ki kézzel és fehér szappannal
  • ne mossa mosógépben, ne mossa forró vízzel, ne tegye szárítógépbe, ne használjon öblítőt és hipót, ne vasalja
  • erős klór hatás esetén a cipő veszíthet rugalmasságából és színéből, mindig öblítse ki használat után, hogy minimalizálja ezeknek a hatását
  • ne tárolja vizesen zárt helyen, mindig akassza fel kifordított állapotban, közvetlen napfénytől mentes helyre száradni
  • használat előtt mindig hagyja teljesen megszáradni
  • egyes minták és színek hamarabb fakulhatnak közvetlen napfény, kemikáliák és só hatására
  • benti mindennapos használat esetén használjon vékony tiszta pamut zoknit, és öblítse ki a nap végén langyos vízzel az esetleges bőrizzadás miatt
  • éles tárgyak, durva felületek (homok, kő, stb.) és nem rendeltetés szerű használat (kúszás, mászás, motorozás, stb.) a szövött, szálas agyagot károsítja és ezáltal sérülést okozhat az a szövetben és a talpakban

Kérjük a használati útmutatónak megfelelően használja a terméket. Nem megfelelő használatból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

FONTOS! A Slipstop cipő viselése csökkenti az esélyét, de a csúszásveszély mindig fennáll. Kérjük, legyen mindig körültekintő!

 

11. Panaszok intézése  

 

A Panaszok bejelentésének és kezelésének részletes szabályait a Panaszkezelési Szabályzat tartalmazza. Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

Hajdúböszörmény 2023.07.31

Link